2020 yks tercihi

merhaba hocalarım benim yks tercihiyle ilgili yardıma ihtiyacım var.TM de 13k sıralamam hukuk istiyorum ankara yazmak istiyorum hacı bayram veli üniversitesi geçen yıl 10k da kapatmış sıralamalar değişmez diye bi yazı okudum gelmeme ihtimali nedir sizce? ve şuanda diyarbakırda ikamet ediyorum sizce ankaradaki üniversitelerden hangilerini yazmalıyım ve dicle üniversitesini yazarsam saçma mı olur?

10k olan yer biraz zor gelir ama ilk 5 tercihini sıralamanın üzerinde yaz belli olmaz gelebilir @misisgranger

1 Beğeni

Dicle yi de yazabilirsiniz @misisgranger

1 Beğeni

anladım hocam teşekkür ederim. dicleyi yazsam kısmetse belki oraya yerleşirim bu durum meslek hayatına atılırken bir sorun çıkartmaz yani değil mi? doğuda olmasından dolayı sıralamasının düşük olmasından dolayı vs.

bi de 10k olan yer yani hacı bayram veli üni siyle aramda küsüratları da hesaplayınca 2871 kişi varmış. ne kadar mümkün sizce eğer çok düsük ihtimalse umutlanmak istemiyorum da:(